İletişim

İletişim Formu

Your browser doesn't have Flash, Silverlight or HTML5 support. Dosya Seç

Mesajınız başarılı olarak gönderilmiştir.
Bir hata meydana geldi. Lütfen tekrar deneyiniz.

Şikâyetlerinizin ilgili birim tarafından doğru bir şekilde değerlendirilmesi ve daha hızlı bir şekilde çözümlenmesi için bu sayfadan Dicle EPSAŞ çalışma alanı olan abonelik işlemleri, hatalı faturalandırma, sayacınızın hiç veya doğru tüketim kaydetmemesi nedeniyle fatura itirazı, güvence bedeli iadesi, borç nedeniyle elektrik kesilmesi gibi konuları içeren şikâyetlerinizi yapmanız önemle rica olunur.

Arıza bildirimleri ile kaçak- usulsüz elektrik enerjisi kullanım ihbarlarını şahsen, 444 80 86 nolu telefon, www.dedas.com.tr internet aracılığıyla veya yazılı olarak yapabilirsiniz.

İlgili EPDK mevzuatında özel olarak düzenlenen süreler saklı kalmak kaydıyla, tüketici hizmetleri merkezi 15 iş günü içinde başvurunuzu sonuçlandırılarak sonucu talebiniz doğrultusunda telefon, internet veya yazılı olarak tarafınıza cevap bildirecektir. Bu sürede cevap verilmezse ya da verilen cevabın elektrik piyasası mevzuatına aykırı olduğunu düşünüyorsanız tüm bilgi ve belgelerle birlikte Enerji Piyasası Düzenleme kurumuna www.epdk.gov.tr internet sitesine veya yazılı şekilde posta yoluyla başvurabilirsiniz